Merhaba anneler. Başına gelen varsa yardımcı olabilirmi
Bir ay falan oldu sanırım göğsümün altında ufak kırmızılıklar farkettim gitgide çoğaldı kadın doğum doktoruna gittiğimde gösterdim ve mantar olmuşsun dedi krem verdi onh kullandım 1-2 kez sürdükten sonra iyi oldu sonra sürdükçe azdırdı şimdi çok fazla yayıldı ve kaşıntıdan yatamıyorum