Kızlar bi kaç gündür devam eden yanmam var özellikle su içmediğimde artıyor 4+5 olarak hamilelik gözüküyor kadın doğuma Salı günü gideceğim, sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim için de korkuyorum şuan da tutunma aşamasında olduğu için sizce acile gitmeli miyim ???