33 haftalık hamileyim sancım başladığı için acile gittim devlet hastanesine ( doğuda bir ilde yaşıyorum geçici görev için , hijyenden uzak ve tuhaf bir hastane bilerek söylemiyorum zorunlu olarak gidecek olan olursa korkutmak istemem) 1 cm açılma ve sancı var dendi sonra idrar bakıldı çok yüksek enfeksiyon olduğu için yatışım yapıldı kimsem yok bu şehirde tek başıma kaldım (erkek refakatçi yasak kocam o yüzden kalamadı) psikolojik olarak çok hüzünlendim birde üstüne sürekli doğum sancısı çeken ağlayan kadınlarla sık sık aynı yerde muayne edildim ve sağlıkçıların sürekli azarlaması yüzünden öyle üzüldüm ki o kadınlara sürekli ağladım inanılmaz kötüyüm aşırı korkuyorum ölecekmişim gibi bir his yaşıyorum normal doğumda ankaraya ailemin yanına gideceğim bu hafta doğumu sezeryan yapmak isteyeceğim sanırım yanlış mı yapıyorum bilmiyorum diyabetliyim yaralarım geç iyileşir belki ama çok korkuyorum çok hiç video vs izlemiyrdum doğum anları hatta doğum hikayeleri bile okumadım bilerek başıma gelince görürüm diye ama hastanede o ambiyans🥹