Aysell47 Kızlar 30+1 olduk bugün iki gündür çatım da ağrı var yürüdükçe canım yanıyo yaşayan varmı bu durumu
Seyhan000 Aysell47 bende aynısını yaşıyorum 31+4 doktoruma sordum çok normal bebek aşağıya baskı yapıyor kilo alıyor rahimde büyüyor haliyle herhangi bi sorun teşkil etmiyor dedi
Semihaoyku Aysell47 37 haftaym bendme aynı artık yürümek işkence geliyo birden bı kasiliyo pelvis kemiği adım atamıyorum doktora sordm bebek kanalda baskı yapiyo ittirme yapiyo kendini doğuma hazirlaniyor dedi birde magnezyum eksikliği yaparmis