Minnosunannesi49 Citirmom bende uygulamaya göre şuan 6+3 1 kere gittim doktora 10 gün sonra tekrar gel dedi ayın 11 inde gidecem sonra ayda bir gitmeyi düşünüyorum
Citirmom Baby_B ilk gittim keseyi gördük 20 gün sonra görüşelim dedi. Ama ben dayanamadığım için başka bir doktora daha gittim geçen hafta kalp atışı duyduk o da 10 gün sonra gel demişti. Ama ben ilk doktoruma devam edeceğim bu cuma randevum var
Citirmom Minnosunannesi49 ben de gittim keseyi gördük 20 gün sonra görüşelim dedi. Ama ben dayanamadığım için başka bir doktora daha gittim geçen hafta kalp atışı duyduk o da 10 gün sonra gel demişti. Ama ben ilk doktoruma devam edeceğim bu cuma randevum var