Kızlar tekrar selam bir gün önce post açmıştım nişan ile ilgili. Gelen nişanmış . Bugün kontrolden çıktım. Bebiş baya inmiş aşağı ama kanalda değil henüz.rahim ağzı uzunluğu 1.5 olmuş sizce doğum ne zaman olur . Doktorum çatı muayenesi yaptı. Bir problem yok dedi. İlk doğum olacak . Dünden beri hafif adet ağrılarım oldu şuanda sanırım çatı muayenesinden dolayı devam ediyor. Belimde bacaklarımda ve karnımda oluyor hafif hafif sizce nasıl ilerler