cakebabe Bebeğim 20 günlük sabahtan beri ateşim var vücudum ağrıyor bebeğime bulaşır mı ne yapmam gerekiyor ya korkuyorum
kindacute cakebabe bildiğin kadarıyla emziriyorsanız bebeğin hasta olmaması için antikorlar sütünüzden ona da geçecektir
Mervealya1992 cakebabe bunun ıcın doktora gir kan ver bende ilk bebegmde oyke oldu crp yukselmıs engeksıyon kapmışım lohusada ateş ii degl derler bence baktır
cakebabe kindacute ya gerçekten mi inşallah böyledir ağlıycam gerçekten çok stres yaptım çok küçük daha
kindacute cakebabe sakin ol canım benim sen sakin ol ki hormonların güzel çalışsın sütün bol olsun, kendine iyi bakarsan zaten bebeğin de iyi olur, Allah’a emanet bebişlerimiz