Arkadaşlar ben 24.haftadayım 17.haftadan beri hissediyorum hareketleri iki hafta önce falan baya baya hissediyodum artması gerekirken şimdi daha az hissediyorum normal mi bu? Hem az oluyor hem de derinden geliyor 1 2 hafta öncesine kadar dışardan bile belli oluyordu. Endişelenmeli miyim sizce doktor kontrolüme daha 2 hafta var