Guneyarkoc acilde yapmazlar diye biliyorum. Kadın doğum doktorunun yazması gerekiyor. Yapılan test bebeğin etkilenip etkilenmediğini görmek için yapılıyor. İğne zorunlu zaten yapılacak. İlk gebelikte bebek etkilenmiyor. Diğer gebelik için iğneler. Doğumdan sonra bebeğin kanı pozitifse yine iğne yapılacak.