Kiraz01235838639 Arkadaşlar benim beta değerim 2913 ama benim kese görünmüyor sizce neden aranızda böyle bir durum yaşıyan varmı ?
Kiraz01235838639 Doktorum yeni olduğunu 15 gün sonra tekrar gel dedi ama ilk gebeliğim ve korkuyorum kötü bişe çıkacak diye
Hlnnaru Kiraz01235838639 bende de hiç gözükmedi 4 test yaptım çıktı 3 defa kan verdim çıktı ama kese gozukmedi takı 7 haftalık olana kadar gordm