Mor-kelebek Tecrübeli annelerin yorumuna ihtiyacım var 5 haftalık gebeyim ultrasonda kese gözükmedi vajinal ultrasonla baktı keseyi gördük ama emin olamadı doktorum mu sıkıntılı bilmiyorum beta 2980 çıktı sizce normal midir
G-acar Mor-kelebek peki değeriniz düzgün yükseliyor mu benim değerim az yükseliyordu 6haftaya kadar hep vajinal ültrasondan gördü keseyi maalesef kanamam oldu 6+5de düşük yaptım sizin değerleriniz nası
Aslaninannesi_ Normalde beta 1000 üzerindeyken görünür kese ama eğer kilolu hamile kaldıysan geç görünme durumu oluyor canım
Aslaninannesi_ Hmmm anladım canım evet normal şartlarda kesenin oluşması lazımdı ama içini ferah tut yine de bir daha çağırdığında belki görür kötüyü düşünme hemen