Gizemgok1234 30 haftalık hamiliuim sabahtan bu yana altıma baskı yapıyo iki büklüm oluyorum normalmi doğum işaretimi yoksa
nununundunyasi Gizemgok1234 30 haftalık gebelerin ortak sorunu 🥲 doktorum bebeğin döndüğünü başını yerleştirmeye çalıştığını söyledi bu yüzden vajinaya baskı oluyor
nununundunyasi Gizemgok1234 uzun süreli ve istirahatl geçmeyen ağrılar için doktora gozukun mutlaka 🙏🏻
Sclozdgru Aynı bende öyleyim tuvalete zor yürüyorum iki büklüm baskı yapıyor bide 2 gün önce daha hareketliydi bebeğim şu iki gündür hareketleri azaldı bu durmu yaşayan var mı ya doktor konrtolüne daha çok var
babyakdagmom Sclozdgru Salıdan beridir benimde öyle 29 haftalığım ama ağır grip olmuşum öksürük çok zorladığı için oldu sanırım kasıklarım filan ağrıyor bugün yürümem biraz daha zorlaştı
Sclozdgru Elooreis yaa içimi rahatlattınız biraz aşırı panik bi insanım çok korkuyorum hayırlıca sağ Salim alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻🌸