FKRKS29 Baby_B ilk dozu 20. Hafta da oldum kolum agrimisti 3 gün zaten tetonoz normaldede ağrıtıyo , 24. Hafta da 2. Doz oldum ona hiç ayrı falan olmadı öyle
gmzenur-aydn977777 Baby_B iğne vurulduktaan sonra o kısmı biraz ovalayın ben ilkinde yapmadım 3 gün felan sadece ağrı çektim kolda biraz bazılarında ateş felan da oluyormus 2.dozda ise ovaladim iyice kolumu dağılsın diye ilaç ağrım sizim birşey olmadı çok şükür
Ysmnpmk Baby_B ilk dozu 21. Haftada vurdurdum ilki çok ağrı yapmıştı 3 gün zorlanmistim 2. Dozunuda 26.haftamda oldum bu sefer pek ağrı yapmadi rahat geçti
numix İlk dozu 21. haftada oldum hiçbir yan etkisi, ağrı vs olmadı. 2. dozu da bugün oldum (28 haftalığız) şuanlık bir şey yok bakalım gece belli olur 😂