Masal77_ Dört ay önce sezeryan doğum yaptım üç aylıkken adet gördüm bitti 2.5 hafta sonra tekrardan oldum ve 10 gündür hala bitmiyor normalmi kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum
oozgee Bi görünün kadin doğuma ne olur ne olmaz. Ben ilk 9 aylıkken olmuştum. Sonraki adetlerim gecikti hiç erken gelmedi.