Sltn66srkn Arkdaslar ben 5+2 haftalık gebeyim ama dun ıdrardan sonra kahverngı akıntım oldu peceyete gelıo öyle akmıo şiddetlı deyıl ama bugunde geldı kesılmedı kahverengı akıntı seklınde oluyo sızce normalmı cok korktum
Hsnsarem-94 Sltn66srkn canım endişe etme bir kaç gün önce bendede oldu hatta bende pembemsi idi doktorum yerleşme kanaması dedi iki gün oldu sonra kesildi progestean kullanıyorum ben
Sltn66srkn Hsnsarem-94 ınsallah benmkıde oyledır canm cuma gunu doktora randevu aldım gıdıcem ınsallah bısy cıkmaz
Vlog1345 Canım hamileliğin hiçbir haftasında kanama normal değil demişti benim doktorum o yüzden yerleşme kanamasıdır diyip geçiştirme en azından tedbiren hastaneye git
Sltn66srkn Vlog1345 cuma gdıcem ama kanma yok zaten akıntı kahverengı gelıo yoksa kanama tarzında deyıl