Kızlar alışverişe baslicam Şubat ortası Mart başı gibi görünüyor doğumum sizce nasıl kıyafetler tercih etmeliyim bir tane oğlum marta oldu yaza hemen geçtiğimiz icinn çok kışlık almamıştım diğer oğlumda yazın ortası oldu zaten tam kış bebeğine ne kadar kıyafet almak lazım çok kalın seylermi almak lazım