Burda okuduklarımla kendimi kıyaslayınca şaşırdım. Yok bebek hareketi uykuda uyandırdı, yok canımı acıttı filan . 38.haftama girdim hiç böyle seyler yaşamadım. Hareketlerini hissedyrm tabi ama sanırım çook hareketli değil yavrum. Gün içinde hissedyrm ama öyle şiddetli tekme ağrı filan değil