nrsly ozgetnr neden Bursa’ya gidiyorsunuz Doğumu Bursa’da mı yapacaksınız , ben Gemlik’te doğum yapacağım allahın izniyle bilgi almak istiyorum çok merak ediyorum 😕
YeniAmne nrsly ben doğumumu bursada yapıcam o yüzden bursaya gidiyorum gemlikte acıbadem var birtek oda doğumu orhangaziye gönderiyor diye istemedim. Devlet hastanesi hakkında bir bilgim yok
ozgetnr Bende Bursa da yapacağım doğumu doktorunun anlaşması olduğu hastanelerden birini tercih edeceğim
nrsly aynl şuanda 17+3 , cok merak ediyorum Gemlik devlet hastanesinde Doğum yapacağım ebeleri falan nasıldır acaba
aynl canım ben bursada oturuyorum bursada hastaneye gidiyorum ama bi arkadaşım gidiyo gemlikte devlet hastanesine baya memnun hem yeni oldu ya hastane guzel diyo