Smh22 canım bizimde ense kalınlığımız vardı 12. Haftada fetal dna yaptırdık temiz geldi şükür. 20 haftalıkken perinatoloğa gittik hiç bir sorunu yoktu. Babası gibi koca kafalı olcak heralde demiştim, nitekimde 25. Haftadan sonra kafası büyük çıkmaya başladı. Genetik olabiliyor, özellikle erkek bebeklerde çok sık oluyor. Bende çok post açmıştım buraya çok korkmuştum o yüzden seni çok iyi anlıyorum ama endişelenip hamileliğini kendine de bebişe de zehir etme. Bolca dua et yüreğini ferah tut. Yinede istiyorsan amniyosentez yaptırabilirsin tabiki ama onunda kendine göre riskleri var iyice araştırmanı öneririm. Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻