Kızlar ilk gittigimde 12+ 3 te doktor kız dedi ama biraz bekle dedi sonra tabi ben dayanamadım 14+2 de gittim bacağı kapatmış görünmüyor ama pipide yok gibi dedi yarın gel bir daha bakalım dedi ertesi gün gittim ayni şekilde baackalri kapatmıştı ama doktorumuz yine pipi görünmüyor dedi bir hafta sonra gel dedi sabırsız olduğumu bildiği için gelecek ay demedi neyse bugün gittim bacaklari bu defa açmış yavrum kız olduğu Allah’ın izniyle kesin . 2 erkek çocuğundan sonra açıkçası inanasim gelmiyor çok mutluyum bu sevinci yasatan Rabbimize hamd olsun