Ruyagibi1 Kızlar 33 haftalık hamileyim sabahtan beri ne yaptıysam tansiyonumu normale ceviremiyorum 9-5 ölçüm gözümü açacak dermanım yok hastaneye gitsem mi bilemedim
Aylaa123 Ruyagibi1 9-5 çokda düşük değil ama tuzlu ayran içip soğuk duş alın birda ayaklarınızı tepeye kaldırıp yatın kan akısınız hızlansın