Arkadaşlar hepinize bir soru sormak istiyorum kadın doğum uzmanına gittiğim zaman bana bebeğin kafasının büyük olduğu söylendi sonrasında ultrason doktoruna gün vermişlerdi 30 artı dörtteyim bugün girdiğim ultrasonda BP D değeri 76,4 çıktı yanında da 30 hafta beş gün yazıyor Acaba haftasına göre normal mi ? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi :(