Kızlar bakarmisiniz bu devlet hastaneleri neden böyle kaç haftadır randevu almaya çalışıyorum kadın doğum hiçbir şekilde randevusu yok bebeğim ilk başlarda çok hareketliydi ve şimdi tatlı yiyorum geziyorum hiçbir şekilde hareketlerini hisetmiyorum daha önce karnıma tekme vurunca beli oluyordu şimdi öyle bisey yok sadece içimde bir gün içinde bir kıpırtı oluyo başka da yok oda gazmi çocuk mu beli değil lütfen biri beni aydınlatsin normal mi 🙏