kardelen54 alynahncr Allah yardımcın olsun canım gurbette olmak daha da zordur eminim ben böyleyken bile zorlanıyorum ne kadarlık evlisin
Rabiamina kardelen54 senin iyi annen aynı şehirde bence şanslısın bazı insanlara göre. Ailemden başka şehirdeyim kaynanam uzak hiç arkadaşım yok. Ben eşimle geziyorum bu yüzden. İnsan çok bunaliyor evet ama kendine meşguliyet bir şeyler bulmaya çalış. Yoksa böyle böyle moral olarak da psikolojik olarak da kötü olursun.
kardelen54 Rabiamina haklısın öylesi daha zor tabiki sıkılmamak için bebeğime yelek filan oruyorum su an yani yapacak biseu yok böyle yaşamaya alisacagiz sanırım
kardelen54 Hiratuba inşallah ya geçen sene üst kata biri taşındı çok umid ettim inşallah kafa denk biri olsun diye ama tuhaf bir kadın geldi surekli üzerimden hali silkeliyor sigara külü atıyorlar onla da yıldızımız barışmadi maalesef
Hatice5855 kardelen54 bende aynı durumdayım. Sizin anneniz yakın en azından benim ne aile ne akraba ne de arkadaş kimse yok. Eşimin akrabaları var ama samimi olmaya korkuyorum değişik insanlar
kardelen54 Hatice5855 Allah yardımcın olsun canım benim esiminde yakın akrabaları var burda ama dediğin gibi bende çok fazla samimi olamıyorum
Rabiamina kardelen54 ben dikiş kursuna gidiyorum ama sizin haftanız daha ileri. Evde de bebeğime oyuncak örüyorum, kendime çanta örüyorum böyle böyle oyalanacağız. 😊
rumeysa_1c Keşke eskisi gibi komşuluklar olsa binada benim de yakin olduğum kimse yok arkadaşlarımla da samimi değiliz artık evlenince nolduysa yavaş yavaş araya mesafe girdi allahtan annemlere yakin oturuyoruz sıkılınca kaçıyorum
Gamzeli_03 kardelen54 boşver burada bizler varız bak valla bende farklı değilim başka ile gelin geldim komşular laf dedikoducu akraba kesimi desen aramaz sormaz bende arayanı ararım mantığı ile kestim lise den bir arkadaşım var kaç kez aradım aramızda iki gün var aynı oğlumuz oldu oğlumu sünnet ettirdim söyledim aramadı bile 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ bende koydum mesafe kötüyken kapının çalıp arayıp sormayan iyi günde de olmasın 🥴😨🤲🏻😂👊🏻
KubraE35 kardelen54 bende seninle aynı durumdayım maalesef evlinip bam başka şehire geldim iki yıldır burdayım hiç arkadaşım yok aylem burda değil kaynanamlar la anlaşamıyorum yapa yanlız haftanın her günü evde geçiyor eskiden dışarı çıkardım artık tek başıma çıkmak gelmiyor içimden
Feyzamali33 kardelen54 Vala bende riskli gebeyim sürekli evdeyim yatıyorum arkadaşım pek yok ailem çalışıyor eşim annem falan aynı durumdayız apartmanda oturuyorum kimseyi tanımıyorum arkadaş olmak konuşmak mesajlaşmak istersen özelden watsaptan konuşabiliriz🥰 sıkma canını