Kızlar selam ben dün bebeği görmek için gittim, bilirsiniz 10 gün içinde yine gidiliyor bir ücret vermiyoruz, acaba sizde 10 gün içinde tekrar gidiyor musunuz, ben gitmek istiyorum tekrar ama 1 hafta sonra, acaba bir sorun olur mu doktor tersler mi? 😅