Bustahirler Bende bir çok postta doğuramıyorum diyen anne adaylarındandım 40+1 de çatı muayenesi olup bebeğin kafası kanala yerleşmemişti ve açıklığım yoktu ama dün gece mucize oldu. İlk sancım 22:50 de geldi yaklaşık 15 saniye sürdü ikinci sancım 23:50 de geldi tam 1 saat sonra. O zaman anladım bunların yalancı sancı olmadığını. 23:50 ile saat 1 arasında düzenli aralıklarla 3 kere daha sancım geldi hemen duşa girdim. 1 buçukta duştan çıktığımda sancı aralığım 10 dakikaya düşmüştü. Saçımı kurutup hastaneye gelene kadar saati 02:20 yaptık. Hastaneye geldiğimde 7 cm açıklığım vardı tüm ebeler şaşırdı ilk Doğumun yat daha 3-4 saat sürer tam açılma olması dediler enerjini boşa harcama dediler ama ben yatınca midem bulandığını ve ayakta beklemek istediğimi söyledim 3 buçukta ebe gel bi değişiklik var mı muayene edelim dedi ve çatala çıktım bir daha inmedim açılma tamdı bebeğin saçları gözüküyor Doğum başladı dedi 1 saat 15 dakikalık doğumhane serüvenim sona erdi. Rabbim herkese böyle Doğum nasip etsin gözünüzde korkutmayın merak ettiğiniz birşey varsa cevaplayabilirim.
Kubrarecep Bustahirler amin bizlerede böyle Doğum nasip etsin allah analı babalı büyütsün sağlıkla büyüt bebeğini
Meli Bustahirler sancı keskinmiydi benim belimde ağrı oluyor ama yalancı sancı sanırım Allah hayırlı evlat etsn inş
Makbuss Bustahirler masallah darisi benim basima yarin bende doguma gidiyorm gozunz aydn Allah anali babali buyutsn
Mena1985 Bustahirler Hayırlısı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏 bizde 39+3 üz bugün 2. Çatı kontrolümüz vardı kafası kanalda değil herhangi bir açılmada yok. Allah sizinki gibi kolay doğum nasip etsin 🙏
Bustahirler Minnosunannesii Minnosunannesii inşallah canım kesinlikle sancı gelince yatmayın rabbim yardımcınız olsun
Bustahirler Meli gerçek sancı belli ediyor canım kendini belinden kasıklarına ayaklarına vuruyor kesinlikle hareket edemiyorsun ama en uzunu 40 saniye sürüyor sonra hiç bir şeyin Yok gibi hareket edebiliyorsun
Pakizecetiinn Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı hepimizin başına. Şimdiden korkuyorum nasıl doğurucam diye 😌
Bustahirler Pakizecetiinn korkma gerçekten kadın bedeni öyle mucizevi birşey ki rabbim herşeyin kolaylığını vermiş.
Bustahirler Mena1985 bende endişe etmiştim kafası kanalda değil dediklerinde ama 2 günde herşey değişebiliyor vakti saatini bekliyordur
Solmazaltinisik Bustahirler Bustahirler çok şükür 🙏🏻 allahım bizlere de nasip etsin Açılma olsa da daha da açmak için kesiyorlarmış sende öyle birşey oldu mu
KlncA Bustahirler maşallah çok güzel bir hikaye Allah yavrunu size bağışlasın sağlık sıhhat versin😍 🙏🏻 bize de böylesi bir doğum nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 39+2 yim umudum hergün tükeniyor stres artıyor 😣
Bustahirler KlncA İnan bende öyleydim her gören senin karnın daha düşmemiş her telefon sen daha doğurmadın mı kendi kendimi strese sokmuştum ama değmezmiş herşey bi günde olabiliyor rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Bustahirler Buseeozd her gün hurma yedim son 1 hafta. Bide aklıma geldikçe çömeldim. Ama sancı çekerken en faydalı şey ayakta sallanmak yada sancıyı hissedince ayaklarınızı omuz genişliğinde açıp kafanızı bi yere dayamak yer çekimi kuvveti çok işe yarıyor