Kızlar 33. Haftadayım normalde çok hareketlidir sabahları uyandırırdı sola yattım çikolata yedim dürttüm falan biraz çok hafif kıpırtılar var daha beklemeli miyim yoksa direk acile gideyim mi tamamen hissetmiyor değilim ama azaldı hareketleri normalde kıpır kıpırdı içerde bir de kasılmalarım falan oluyor erken doğum riskim var sürekli yatıyorum yarına kadar beklesem mi yoksa direk acile gideyim mi hiç hareket yok değil hafif kıpırdıyor