Kizlar 30 haftalik oldugum gun 1 saate yakin hem karin bolgemde hem rahim dudaklarina baski hemde belde yanma hissi gibi bi agri vardi tam kalcanin ustunde kuyruk sokumuna dogru inen bi aciydi. 3 4 dk de bir oldu sonra gecti iki gun sonra sadece karnin alt kisminda sanci ve rahim dudagina baski vardi oda yarim saat falan surdu gecti dün gecede sadece rahim dudagina baski vardi doktora gitmeye korkuyorm acile gitmek istemiyorum kadin doguma randevu bulamadim ozele de param yok erken dogum boyle bisey degildir dimi?