Pamiramsi Benim düşük henüz hamile kalmadım ama doktorum o değerin sorun olmadığını söyledi, adet zamanı bakmışlardı bende adet zamanı düşük gelebilir normal demişti
Xiremmx @Pamiramsi evet bende adetimin 2. Günü yaptırdım testleri başka hiç birinde sıkıntı çıkmadı ama o değer düşük banada senin gibi sıkıntı olmaz dedi ama bir sorayım dedim. İnternette araştırma yaptım hamileliğe engel olabilir yazıyor kafamı karıştırdı
Xiremmx @Pamiramsi ay rahatlama geldi bir üstüme 3.aydayız deniyoruz umarım bu ay tutar siz ne zamandır deniyorsunuz :)
Pamiramsi Xiremmx 1.5 sene oldu canım ama benim değerlerime 2 ay önce bakıldı. 15 gün önce rahim filmi çektirdim ve 12 gün önce çatlatma iğnesi oldum sonuç bekliyorum bende 🥰 dua et bebiş olsun karnımda