Kızlar selam 12. Haftada 2li test yaptırdım ve orta riskli çıktı keşke hiç yaptırmasaydım diyorum 🥹
Biyokimyasal risk : 1/101
Kombine risk 1/577
Yaşım 26 ultrasonda burun kemiği vardı ve ense ölçüsü 1.3 doktorum iyi olduğunu söylemişti
Şimdi sonuç riskli gelince tedirgin oldum başına gelen var mı gem testi yaptırcam ama yinede düşünmeden duramıyorum