İyi günler kizlar ben 17 hafta 6 günlüğüm daha böyle tam anlamıyla bebegimi hissedemiyorum normal mi?
Benim bebeğim geç döllenme demişti doktor bununla hareketin bı ilgisi var mı o yüzden mi hissedemiyorum .?Geç döllenme olunca daha mı çok dikkat etmem gerekiyo yediklerime geriden gelir mi yani kilosu için.Ne zaman tam anlamıyla tekmeleri hissederim teşekkür ederim uzun oldu ama sizin tecrubenizden yararlanmak istedim😊