Sat a göre 6+6 günlüğüz, fakat 6+1de başka bir şehirde yaptırdığım kontrolde 5+5 günlük olduğu söylendi bebeğin. Şimdi kendi doktorumda cuma günü randevum var ama daha önce bir kaybım olduğu için Endişeye kapılıp bebeğimi görmek istiyorum ama randevu gününü beklemem lazım. Her doktorun ultrason cihazı farklı ve ölçümler tutmuyor bu nedenle başka doktora gittiğimde yine farklı çıkabilir. Siz olsanız bekler miydiniz bugün doktora gider miydiniz