Ss4 benim oğlum 39+1de doğmuştu 39haftadan acile gittik sancısan duramıyodum ama nst de sancı yok açıklık yok diye eve gönderdiler sabaha kadar 3 kez gittim acile aynı şeyi diyip gönderdiler eve geldim suyum geldi ıkınma geldi afedersiniz yarım saat olmadı eve geleli halbuki tekrar gittik çatalda tam açık bebek kanalda saçlari gözüküyo dediler bende anlamadım apar topar acilden doğum odasına çıkarttılar