Prenseslerim_ Ozbi slm bilmek istiyorum soruyorum 1 veya 2 cizgi olup olmadini soruyosun benmi yanlis anliyorum .
Pamiramsi Ozbi ben göremedim canım ama test düzgün dağılmamış gibi yine de olsaydı çıkardı diye düşünüyorum
Ozbi Pamiramsi yaa aslında çıplak gözle bakınca var telefonda pek belli olmadı. Evet idrara çok tuttum galiba 🫣
Pamiramsi Ozbi varsa elinizde başka test, en az 2 saat su içmeden tekrarlayın bidaha bakalım, ama evde pet ya da karton bardak varsa önce ona çişinizi yapıp sonra çubuğun idrara gelecek kısmını batırın bence en doğru sonucu öyle alırsınız 🥰
Ozbi Pamiramsi ay su içmeden o kadar duramam. Yarın sabah ya da bat günü ilk idrarla yaparım. İnşallah vardır. Durdukça daha da belirginleşti
cauuv1 İdrara kaç sn tutmak gerekiyo testi? Bende cok tutuyorum sanırım ne zaman yapsam dagılıyo 10 sn tut diyo o kadar tutuyorum aslında ama neyi beceremiyorum anlamadım
Pamiramsi cauuv1 idrarınızı üzerine yapmak yerine bir pet bardağa idrarınızı alıp çubuğu içine batırabilirsiniz :) dağılmayı önler 15 saniye tutmanız yeterlidir
cauuv1 Pamiramsi öyle yapıyorum canm pet bardaga yapıp batırıyorum ama cogu testte 10 sn tut diyor bi tanesinde 15 sn tut diyodu öyle de yaptım ama dagılıyo. Bisey daha sorabilir miyim acaba test böyle dagıldıgı icin yanlıs sonuc verme ihtimali varmı
cauuv1 Pamiramsi acaba bozuk mu yaa bilemedim cünkü denilgi gibi uyguluyorum 😂 inatla 2. Cizgiyi görmeye calısıyorumdur😂 yanılırmı test peki dagılınca
cauuv1 Pamiramsi prodoctor internetten siparis vermiştim bugün insallah kargo gelecek onla deniyim diyorum en iyi marka oymus, adete 4 gün kaldı
cauuv1 Sekizmart normalde pozitif mi ? Belkide dogru gösteriyodur adetinize kac gün var kan verdiniz mi