Ozlem3345 Kbrabrkci1_ benim adetin 21. Günü baktı 42.2 çıktı progesteronum.. ama hamile miyim değil miyim bilmiyorum test yapmadım adeti bekliyorum
Yarn Merhabalar! Bende aynı durumdayım progesteron 4.44 çıktı beta da 302 çıktı düşük yada dış gebelik var dedi dr. Çok üzülüyorum ne durumdasınız merak ediyorum 🙌🏻
Birdemetyasemin Progeston un 30 çıkması ne demek peki . Ben hamile değilim yumurtlamadan sonra bakıldı çatlamış dedi kanda 30 çıktı bilen var mıdır