Stresli bir dönemdeyız eşimle . İş konusunda vs sıkıntılar var. Ben de takıyorum ister istemez .11+5 teyim . Bebegım etkılenır mi diye cok korkuyorum. Korkunca yıne stres oluyorum . Boyle bir döngü içindeyim . Streslı hamılelık geçiren var mı . Rahatlatın benı lütfen