Eleisawy trombosit kanimda dusuk cikti 80. Bu sekilde olupta epidural alan yada normal, sezaryen ile dogum yapanlarin hikayelerini alabilir miyim? Cok endiseliyim. Tesekkurler
Ays-0 Eleisawy benimde 91 çıktı sağlık ocağından aradılar dahiliye gorunmen lazım diye, umaraim kötü birşey olmaz ☹️
Feniks Eleisawy bnm de düşük gebelik başından beri her ay periferik yayma yaptırıyorum en son 67 bin çıktı ki başta sıfırdı 🥲 en son Dr normal doğum bile yapabilirsin bu değerle dedi 30 binin altına düşmediği sürece sıkıntı yok dedi bu arada profesöre gidiyorum
Cansey Bende trombosit eksikliği yaşıyorum ilk doğum sezeryan oldu bir sorun yaşamadım şimdi yine gebeyim yine düşük ama önemli olan sayısı değil boyutu dedi doktorum hematoloji takipliyim mikroskopta inceliyor boyutu iyi diyor sayısı 30 40 Lara düşmediği surece sorun yok
Feniks Eleisawy sezaryen olmak zorunda kalıcam önlemlerimizi alır doğumu başlatırız dedi yani kanı falan hazır edecekler olası kanama durumunda takviye için ben pozitif düşünmeyi tercih ediyorum her şey güzel olacak ilk başta bana doktorum bebeği aldırmayı bile önerdi kadın doğumcum önerdi bu arada ben kabul etmedim iyi ki de etmemişim şu an sıfırdan 70 binlere yükseldi her şey yolunda hiç bir belirtim yok