Seydanuurr4 canim bende 22 haftada başladı ayaklarim balon gibi oldu elim yüzüm ayaklarim gittim 2 doktora albumune bakıldı temizdi yagli tuzlu hamurisi cok sekerli seylerden uzak dur denildi diger doktor da korkma dedi benim riskli okdugu icin surekli dinlenme durumundayim ayaklarim uzerine basamiyodum sabahlari kalkinca yine şiş ama gun içinde limonata icmeye basladim biraz sislikler azaldi bilgin olsun