18+4 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı her şey yolunca cinsiyetini de öğrendik kızımız olucak inşallah ama ben hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum bazıları çoktan hissetmen lazımdı diyor bazıları hissetmemen normal diyor kafam karıştı