songuleryuz Kanal tedavisi yaptırmıştım bi sene önce.şuan dişim çok kötü mahvediyor artık.çenem şişmeye başladı ve ateş gibi ne yapmam lazım.ilaç kullanamıyorum
Candaan songuleryuz hayırlı olsun canim bu arada geçmiş olsun bende ilk hamile kaldigimda dış ağrısıyla fark etmiştim ilk hafta hep dişlerim sızlıyordu 15.haftalık olduk hala ağrıyorlar gebelikte dişler çok agrır
songuleryuz Apse yapmış artık benim diş.herkes enfeksiyon yayılır.çocuga zararı olur diyorlar.korkmaya başladım.