Tutaste_ Annecik02 sıcak suyla en son paspas yapıyorum boyle kaynar Olcak bide portakallı yüzey temizleyici var onu koyuyorum çamasırsuyu koymuyorum cünkü kokusunu alıyor ne koyarsan koy. Ama yüzey temizleyicileri karıstıyorum cok güzel oluyor
Tutaste_ Annecik02 cif markalı portakallı ahsap temizleyici var bide gül kokulu bingo yüzey temizleyici. Karıştırıyor ben ne bulursam ama sadece yüzey temizleyicileri 😀 kokulu şeyleri alma hastalığım var yumoşta koyuyorum ben😀 kolonya koyuyorum suya kokusu guzel olanından misss miss
Damlaozzz Annecik02 Kesinlikle bingo mutlu yuvam al evlendiğimden beri bi alıştım başkada bişey kullanmadım 😀
Annecik02 Tutaste_ bende güzel kokan şeylerin hastasıyım aynı şey çamaşır içinde geçerli ona bile çözüm bulamadım 😞
Femay Annecik02 aslında sürekli aynı kokuyu soluduğun için burnun kokuya alışıyo. Ben biraz beyaz sirke, bir kapak yumuşatıcı, biraz da suyu karıştırıyorum. Yerleri öyle siliyorum. Evime her gelenden iltifat alıyorum ☺️
Annecik02 Femay bende genelde yumuşatıcı ile silerim de bilmiyorum bana gelmiyor galiba cidden kokusu.. ilk silerken çok güzel kokuyor sonradan o koku kalmıyor gibi geliyor bana
babygst Annecik02 yer suyuna kaynar su beyaz sabun koyun doa marka alıyorum ben mis kokuyor hastasıyım o kokunun
Annecik02 52kmavis benim annem de kullanıyor mutfak ve banyo için olanı bende deneyeyim olmadı sürekli alır annem
Annecik02 cLearQueen bingo nun çoğu ürünü harika kokuyor kesin deneyeceğim asagidaki arkadaş da bunu önermiş
Tutaste_ Annecik02 vernel kullanıyorum bide çamasırım makinesini temizlemen gerekiyor uc ayda bir 90 a boş açıp alttaki giderin suyunda bosatlman gerekiyor 90 a yıkadıktan sonra
Annecik02 Tutaste_ düzenli olarak yapmıyorum bikac kez yaptım tekrar deneyeyim bari bende vernel kullanıyorum çok güzel kokuyor