ocak-94 106 kiloyla hamile kaldım şuan 32+4 haftalığım, 31+2 de doktora gittim hastanede 110 kilo çıktım sağlık ocağında 107 kilo çıktım hâla nasıl almadım şaşkınım, dikkat de etmiyorum yememe içmeme, yani normal yiyorum iştahım ekstra açılmadı, bundan sonra alırım ama en fazla 5 daha kilo alırım diye düşünüyorum zamanla görcez