Ayse0575 Kbrabrkci1_ 6 haftalıkken benimde 31.341 çıkmış beta değerim. Şuan 13+2 haftalık hamileyim 🙏🏻
Kbrabrkci1_ Doktorum birsey söylemedi 21 bin çıktı ama tekrar hcg istedi karın ağrısı ve kasik ağrısı var gece gittim kanama falan yok bugün muayene oldum birsey söylemedi
Iraz Kbrabrkci1_ benim 4+3 henuz hcg baktiramadim ama kasık ağrım var benimde ve sarı akıntım var sizde varmı böyle bisi
Kbrabrkci1_ newmommmyy2 benimde 21 bin yarın tekrardan istedi progeston istedi orada bakacak normal olmasa normal değil derdi
Kbrabrkci1_ elifmerale ben biraz korktum yüksek diye ama doktor kesesi haftası ile uyumlu dedi 3 Eylül de 21 bindi bugün verdim 29 bin olmuş doktorum birsey demedi
Ayse0575 Kbrabrkci1_ kese ve bebek görüldükten sonra betaya bakmıyor doktorlar artık. Benim doktorum bakmadı yani sağlık ocağında rutin kontrollerde almışlar öyle gördüm bende
Kbrabrkci1_ Iraz benim idrar yolu enfeksiyonu çıktı kasik ağrısı ve karın ağrısı ile acile gittim yoğun enfeksiyon var denildi