Firdevss
Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim 1 hafta önce kahverengi lekelenmem oldu düşük önleyici iğne yaptılar ve progestan kullanıyorum bugün kalp atışını duyduk ama dr kesenin küçük olduğunu söyledi haftaya tekrar kontrole gitcem bu durumu yaşayan var mı daha önce 😞