Yamanyaman Az önce boş bulundum yatak bazamı kaldırdım sağ kasığıma ağrı girdi sizce bişey olmuşmudur. 37+0 hamileyim
DuyguveNil Yamanyaman canım daha önceden spor geçmişin varsa ya da hamilelik egzersizlerine gittiysen bence olmamıştır ama spor yapmıyorsan yine de ne olur ne olmaz doktorunu ara görüş
Bhr34 En fazla doğurursun herhalde bu saatten sonra ☺ Şaka bi yana gününde yaklaşmış agrın devam ederse doktorunla görüş mutlaka
Yamanyaman Bhr34 sağolun kızlar geçti kasığım rahmim ağrıyo şimdi 😂 hayırlısı ile doğum yapsam rahatlıycam
YamurKarabulut Aninhareket felan yapınca bende de öyle oluyor.. geçmezse ya da başka belirtilerin olursa doktoruna bi sor ne olur ne olmaz için rahat etsin
YamurKarabulut Yamanyaman öyle oluyor . Bende gece aniden döndüm diğer tarafa birde öyle ağrıdı ki eşimi uayndırdım ağrı girdi diye 😂😂 sonra geçince panik yaptım diye söylendi yakında ciddiye almayacak beni 😂