Gizemynk Merhabalar .6+4 haftalık gebeyim.dün kontrole gittik .kalp atımını ve embriyoyu gördük ama kesesi normalden küçük dedi doktor.sıkkntılı bir durum gibi konuştu .böyle bir durum yaşayan var mı
Gizemynk 6+5 im .iki gün önce 9 mm di .bugün 14 mm olmuş ama kalbi yavaş atıyor denildi bugün bir iki güne kalbi durur dedi 😞
AaaBusraaa Gizemynk bende 5+5 deyim kese 3mm dedi küçükmüş. Kanda 29 ağustosta 709 du suan 1235 çıktı o da düzgün yükselmemiş düşük olacak salıya kadar olmazsa tekrar kan verecekmişim. Tüm sevincim burnumdan geldi ağlamaktan
esrafi5 Gizemynk karından ultrasonla baktı Vajinal ultrasonla mı baktı acaba çünkü o haftalarda Vajinal baktığı zaman çok güçlü bir kalp atışı duydu ama karından çok az az geliyordu sesi haftası da küçük İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı Rabbim nasip etsin
Gizemynk AaaBusraaa bugün ayrı bir doktora gittim .geç döllenme olmuş dedi .bebek 5+6 dedi. O yüzden bu kalp atışı normal dedi .kan sulandırıcı verdi beklicez bizde bakalım
sudederin1 AaaBusraaa merhaba bende bugün aynısını yaşadım haftanla uyuşmuyor dedi haftaya tekrar gel kese büyüyor mu ona bakalım dedi sizinki büyüdü mü
Naaazzz_ Gizemynk merhaba şu an nasılsınız ? Aynı durum ben de de var zaten riskli olduğum için bir sürü ilaç kullanıyorum.