Benimcanimoglum_55 nazlitopak son 10 benimde heyecan korku stres hepsi bende mevcut duygu durumum karışık
nazlitopak Benimcanimoglum_55 normal düşünüyosun galiba bence hiç korkma ben hiç korkmuyorum doğumdan ve kimseyi dinlemiyorum tavsiye ederim yoksa herkes bişey söylüyo kız erkek hangisi
Benimcanimoglum_55 nazlitopak baya bi dinledim okuduklarım çok etkiliyor her doğum farklıdır biliyorum ama yine de korkuyorum. Normal düşünüyorum 2. Doğumum erkek sizin?