Ftrhn Kızlar Allah aşkına bunu bilen bana ne olduğunu yazabilir mi 😢 bat tan 2 gün önce değerim 17 geç döllenme olanilit mi yani ne olduğunu tam bilmiyorum ama ,
Fidan_Aylin22 Ftrhn gec döllenme adetden 1hafta 10 gun sonra teste çıkıyor bende 15 gun sonra beta 117 çıkmışdı şimdi 15 haftalığım ama 17 haftalık olmam gerek
Fatoss3- beklenen yumurtlama tarihinin daha geç bir günde gerçekleşmesi döllenmenin geç yaşandığını işaret eder bunda biz geç döllenme diyoruz
Fatoss3- Ftrhn cnm şöyle açıklayayım şimdi örnek veriyom sen iste 29 u yumurtlama günün olarak biliyorsun o gün ilişki yaşıyorsun mesela ama o gün yumurtlaman olmuyor sperm ztn 48-72 saat arası canlı kalıyor sen o gün beklerken mesela 3 Eylül’de örnek oalrk yumurtlaman oluyor ozmn döllenme oluyor ve buna geç döllenme deniyor yani senin beklediğim gün olmuyor öle solim
Fatoss3- Ftrhn yani senin beklediğim gün değil başka bigün yumurtlaman oluyor ama sen bunun farkında olmuyorsun buna geç döllenme deniyor
Fatoss3- Ftrhn hadi hayırlısı inşallah benimde silik çizgi ama ben biraz daha bekliyorum bat 14 çünkü
Ftrhn Fidan_Aylin22 o zaman benimki geç döllenme sayılır mı bilmem adetime 1 veya 2 gün kala kan da öğrendim 17 ile ama değer düşük olduğu için Aceba öyl3 midir diye düşünüyorum
Mzzz Benim 2. Gebeligim tam 3 hafta geç döllenme yani beklenen yumurtlama tarihinin çok geç olması kötü bir şey değil ultrasona göre son adet tarihini değiştiriyor dokyorlar
Ftrhn Sekizmart tabiki veririm canım içim çok tuhaf kimseye anlatamıyorum bir yanım umut dolu bir yanım korku. 2 gün oldu o yüzden bu akşam tekrar vereceğim testlerim hala çok silik koyulaşmadı biraz üzüldüm o yüzden. Bakalım kan ne çıkacak