merimiri İlk kızım 38+2de 3.550 gram çıkmıştı ultrasonda. Bana da karbonhidratı, meyveyi ve şekerli şeyleri çok çok azalt demişti doktorum. Kızım 41. haftanın ilk günü 4.040 gram doğdu 🫣 Diyeceğim o ki 40 haftayı doldurursa bebeğinizin iri doğma ihtimali çok yüksek. Şimdi ikinci kızıma hamileyim o da bugün 38+1de 3.240 gram çıktı. Doktorum ikinci bebek olduğu için 40 haftayı bulmayabilir, daha erken gelebilir o yüzden ablası kadar iri doğmayabilir ama 40 haftayı bulur veya geçerse muhtemelen o da iri doğabilir dedi