Sumruhazal Kamilecelik hayır korkma hıc korkulacak bırsey degıl sonuçta bebegınıze kavusuyorsunuz ilk gün agrı olur oda agrı kesici felan yaparlar yanı kısaca hıc korkulacak bırsey degıl bende 19 Eylül’de olacağım
Sumruhazal 0909tln benimde kız ama ikinci olacak nasıpse ilk genel anestezi ile oldu çok rahattım bakalıö bu nasıl gecıcek